poniedziałek, 5 listopada 2012

3. Bisz

Siema. Dzisiaj jakieś smutki.. Dobra zabieram się za opisy. Nie podoba mi się to tylko, że nie ma żadnych komentarzy.. NIC ! Jak możecie wgl :< płaczę 
Dziś Bisz <3 Kurwa, ten człowiek za każdym razem rozwala mi banie.. Chyba mój ulubiony. To już nawet nie jest raper, to poeta. 









~ To musi coś znaczyć - roztapiamy lód

Tu, gdzie każda doba przeżyta razem to mały cud.

To nie koniec i nawet jeśli nie wiem co to jest, 

to nie pozwolę nam zamknąć powiek.

~ Nie jestem przypadkiem w Twoim życiu - jest powód
i znasz go, i to lepiej niż ja o wiele.

~ Choć słońce nie wschodzi, ja mam jasność,
bo mam w dłoni Twoją dłoń, przy skroni Twoją skroń.

~ Nie trać mnie, choć nie powiem Ci kiedy dojdziemy, 
póki idziemy lód nie może nas w siebie zamienić. 

~ Nie trać mnie, nawet jeśli chcesz końca i masz rację.
~ nie jest mi brak tych rzeczy, które oni mają,
jeśli Tobie nie jest ich brak, nie jest Ci brak?

~ jestem testem na możliwość miłości, wypełń mnie. 

~ Chuj w mój ból, niech skona,
bo zatrzymałem czas i moją twarz w Twoich dłoniach.

Szukałaś tego klucza od lat,
pasuje jak nikt, co z tego jeśli nie mam szans..

~ I póki życie trwa teatr życia wśród gestów, słów, działań, wyobrażeń, znaczeń, 
które tracą sens, wystarczy, że zmienisz scenografię.

~ Wszystko do zdobycia lecz mało co warte jest.

~ Do zdobycia mam wiedzę, level i twoje serce.
Do pozbycia zwątpienie w siebie i w twoje serce.

~ Nie zrobi tego lepiej nikt oprócz Ciebie, czym jest twoja walka, oprócz Ciebie nikt tego nie wie.

~ Choć nie wierzył we mnie nikt oprócz mnie, nadzieja, nie miałem nic oprócz niej, czas leciał.

~ Twoje marzenie się ziści, po prostu twój czas na miłość to jak na razie czas przyszły.

~ Sieć zdarzeń, emocji, obaw, marzeń, dążeń, wszystko szybko, za szybko.

~ ale pod ta maska, łzy spadają do wewnątrz na dno duszy.

~ musisz się nauczyć tej gry jeśli planujesz osiągnąć coś a masz jedna z wrażliwszych natur.

~ Wkurwienie rośnie w sercu, dobry jest każdy motyw.

~ Jestem tu przypadkiem, nic nie jest przypadkowe.
Biorę swój los, który przypadł mi, bierz swój, który przypadł tobie.

~ W tej machinie tkwię jak ty, mocą przypadków.

~ Chciałbym zmienić regułę, lecz póki co to nawet siebie zmienić nie umiem.

~ nie wiem co będzie ale wiem że dam z siebie więcej niż mogę.

2012 ! (od razu łzy w oczach) Dla mnie Wilk Chodnikowy jest płytą roku ! 

~ Przez chwilę widzę twoje oczy jak gwiazdy.
I to przemija - jestem sam jak każdy.

~ Nonsens, w którym żyję ma cel, ma mnie zmienić, zmieni.

~ Będę czekać, aż powrócą tu zmęczone echa mego głosu
Wierząc, że usłyszę twój wśród nich.

~ Znowu wszystko o nas bez nas, szkoda łez na mleko rozlane.

~ Wiem, że ból ma więcej imion niż jedno i musisz go oswoić, kiedy zostajesz sam.

~ Brutalnie walcząc rozrywa tożsamość i cokolwiek zrobię to zawsze za mało.

~ z dnia na dzień tu, życie gna stojąc w miejscu.
rany się goją na łokciach i babrzą w sercu.

~ Gdy już nie wiesz dokąd iść, słuchaj krwi, która krąży w tobie,
Daj się ponieść, daj się ponieść.

~ Nie umiem żyć, a jeśli tak, choćbym umiał wszystko, nie umiem nic.

~ To życie toczy się nie we mnie, lecz gdzieś naokoło mnie.
Wszystko zmienia się, lecz u mnie tak na oko nie.

~ Być może może być inaczej niż jest, czemu by nie?
Ale zawsze, kurwa, jakieś ale. 

~ Niech czas stanie na minutę, gdy jest OK.

~ Może uparcie tkwię w tym punkcie i jest tak,
że destyluję z czasu jedną sekundę, co przetrwa. 

~ Spójrz na świat z moich oczu, będziesz chciał je zamknąć.

~ Życie jest jak więzienie, jak palenie, ucisk w klatce. 

~ Choćbym chciał, to nie mogę sprawić, by
niedobity czas przestał krwawić.

~ Nic się nie zmienia choć idę w stronę zmiany wciąż.
Zamiast iść do przodu ciągle goję rany.

~ To, co było, tylko mija, nie znika.
Jest ciągle obok, prześladuje cień życia.

~ Wszystko, co dobre, od początku ostrzega cię końcem.
A najlepsze żyje motylim życiem, zdycha gwałtownie.

~ Ucisk w skroniach nie pozwala myśleć, każe wierzyć
Rozkazuje przeżyć.


Wystarczy ? No ja myślę. 
Siema ! 

1 komentarz:

  1. Jej nie lubię tych dynamicznych widoków bo nigdy nie wiem jak sie dodaje komentarze heh ^^
    Opisy są świetne! śledze od początku bloga i nie poprzestawaj pisać. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń