piątek, 2 listopada 2012

1.Trochę tego, trochę tamtego

Siemka :) 

No to macie następną dawkę opisów. Trochę Jopel & Komar i Te-Tris Jak się podoba? 
Pisać kom ! 





I chuj, nie widzę już nawet najprostszych podstaw 
żeby inaczej myśleć, wszystko to nie ma końca.

Nie proszę cie o więcej, wysłuchaj mnie do końca.
Dziś ty otwierasz serce, dziś jesteś tu by zostać.

I żyję z tym, człowieku duszę to w sobie 

bo są pewne rzeczy, o których ty się nie dowiesz.

To o Tobie, wiem że ciężko jest to przeżyć,
jednak to co niszczy wiarę zmusza nas by w coś uwierzyć.

To nie jest proste i takie nigdy nie było

choć problem, problemowi i wiele się wydarzyło.

~ Nie wszystko masz jak w banku... zaufanie
Jak w wodę kamień poszły niektóre przyjaźnie.

~ Świat wydrapał mi cierpliwość, ściskam puste dłonie.
Jak Ty sam się bronię, jak broniłem się przez chwilę.
Mimo, że sięgałem celu, wątpię czasem w swoją siłę.

~ Ty zmienna i kapryśna jak niebo nad Londynem
Twoja dojrzałość, ja kiedyś ślepo w to wierzyłem. 

~ Chcę cię poznać i ułożyć miliony puzzli w obraz.

~ Zostaw modę, przestań sobie wmawiać, że to lubisz
i zamiast mówić co myślisz, zacznij myśleć co mówisz.

~ Ciężko spojrzeć w twoje oczy skoro masz ich setki.

~ Nie wszystko można od zaraz mieć
ale chcę widzieć, że ty też, ty też, ty też starasz się.
Wiem, przyjdzie dzień, kiedy zacznę łapać sens
a póki co robię to co mogę, czyli staram się.

~ Ja ciągle staram się, więc ty też raz się na to zdobądź. 

~ Wiesz co przenosi góry? To ponoć nasza wiara.
Jedyne co masz zrobić, to się postarać. 



1 komentarz: